SOLUCIONS
OpenText™ eDOCS DM, gestió de documents
Un únic dipòsit centralitzat per gestionar, protegir i accedir fàcilment a la documentació generada a les vostres empreses
Al ritme ràpid d’avui, necessiteu maneres ràpides de trobar i accedir a fitxers importants, en qualsevol moment i en qualsevol lloc. Però amb els volums creixents de contingut que circulen per la vostra organització, pot ser difícil trobar la informació que necessiteu, quan i on la necessiteu.
El ritme és implacable. Actualment, moltes organitzacions tenen dificultats per mantenir-se al dia amb volums de contingut cada vegada més grans, per fer front a les amenaces a la seva seguretat i per complir amb la normativa sobre com es tracta. Per gestionar l’exposició al risc de la vostra empresa, és fonamental per al vostre treball una eina capaç de gestionar i protegir la informació de manera que compleixi la normativa. Al mateix temps, la informació és l’eix vital de l’organització, el combustible per a les operacions del dia a dia. Per respondre ràpidament als clients i mantenir els nivells de productivitat, cal maneres intuïtives de capturar, recuperar i treballar amb informació col·lectiva i relacionada.
Malgrat aquests requisits, moltes organitzacions encara no tenen la possibilitat d’accedir a la informació col·lectiva de forma ràpida i senzilla. Segons McKinsey & Company, els empleats passen 1,8 hores al dia (gairebé el 20% de la seva setmana laboral de mitjana) buscant documents. En molts casos, no poden trobar allò que busquen i necessiten recrear-lo. En altres situacions, no es poden trobar documents crítics i les decisions es prenen a partir de dades incompletes. La impossibilitat de controlar, gestionar i accedir ràpidament a un conjunt complet de productes de treball pot afectar negativament la productivitat, la rendibilitat i la satisfacció del client d’una empresa.
Els sistemes de gestió de documents (DM) es van desenvolupar per proporcionar una llar segura i centralitzada per als documents, per proporcionar un accés ràpid a la informació completa a nivell empresarial, alhora que es garanteix que la informació es manté segura, governada i compatible.
Però, responent a les necessitats dels clients, les solucions modernes de DM han evolucionat i ampliat per fer més. Avui en dia poden capturar i gestionar totes les fonts del producte de treball, independentment del tipus de fitxer, inclosos els documents, correus electrònics, imatges, dibuixos, fitxers multimèdia i molt més. A més, les solucions DM modernes també augmenten els nivells de captura de contingut, oferint formes simplificades de guardar i sincronitzar contingut al repositori o coneixement de DM centralitzat.
eDOCS DM, aborda la gestió de documents eficaçment, la gran quantitat de contingut provinent de múltiples entorns, cosa que us ajuda a localitzar instantàniament un conjunt complet de documents de treball relacionats amb un client, un assumpte o un projecte. Assegura que tot el vostre producte de treball, inclosos els documents, el correu electrònic, els gràfics, els PDF, els
dibuixos d’enginyeria, el paper escanejat i els registres electrònics, estigui consolidat, integrat, segur i fàcil de recuperar per obtenir una eficiència i productivitat òptimes.
Característiques
Organitzar i compartir documents electrònics: eDOCS DM gestiona qualsevol tipus de document electrònic en qualsevol format d’arxiu. Pot organitzar els documents electrònics en jerarquies de carpetes i documents composts.
Annexar als documents informació addicional: eDOCS DM permet buscar i recuperar documents a través de comentaris o informació addicional.
Buscar documents: Realització de potents cerques de documents incloent cerques per contingut dels documents amb indicació dels encerts i paraules trobades. Els usuaris poden guardar les consultes realitzades.
Control i gestió de versions de documents: Aquesta funció permet el control de versions d’un document i evita que diversos autors puguin sobreescriure el treball d’uns altres utilitzant el *check-out/*check-*in. Quan un usuari obté un document, es pot veure, però sense modificar, per altres usuaris. Els usuaris poden accedir a l’historial de la versió completa d’un document i veure el contingut de les versions anteriors.
Gestió per a Despatxos Professionals amb Gestió Documental
La solució SIH de SiteHelp permet a empreses i despatxos professionals imputar hores i despeses a clients i expedients, comandes,.. reduint el temps i la complexitat associada a la gestió del personal i al càlcul de la rendibilitat dels treballs.
Per a garantir l’eficàcia de la solució, SIH s’integra amb l’aplicació de gestió documental eDocs DM d’Open Text, així com amb les aplicacions de gestió de negoci a través de la seva Base de dades (SQL, *Oracle,..) o a través de fitxers d’importació (*A3Ges, ..).
Dau l’intuïtiu del programa, la implementació de la solució es realitza en un temps rècord, sense necessitat d’àrdues sessions de formació i, per tant, minimitzant els costos i avançant el retorn de la inversió.
Beneficis
- Millora de la productivitat empresarial en eliminar el component subjectiu i el treball no reflectit.
- Millorar la productivitat personal a través de l’exacta imputació dels costos associats al treball desenvolupat.
- Crea una nova dimensió de treball en l’organització.
- Augmentar la rendibilitat de la inversió gràcies al baix cost d’implementació i al ràpid retorn de la inversió (*ROI).
- Integrat amb el gestor documental eDOCS DM d’Open Text.
Característiques
- Interfície multifuncional que permet gran autonomia sobre l’explotació de dades a l’usuari final.
- Ultima generació de controls
- Pantalles dinàmiques
- Explotació gràfica de dades
- Quadre de comandaments
- Modulo de reporting
- Exportació a múltiples formats (xls, rtf, html, jpg, pdf, etc)
- Integració de mapes i GEO posició d’objectes
- Escalabilitat i personalització de l’eina